torsdag 8 oktober 2009

Tomelilla snart...

Nu sitter jag i köket i Lund och har precis gjort läxorna, vilket var skönt att bli av med. Det osar mat nu, eftersom Jonas precis har lagat en massa, och han brände nog en del luktar det som. :P

Dagen har varit okej. Vi hade idrott, och jag kunde vara med helt, för en gångs skull. Vi hade bollövningar, både i lag och individuellt, och även om det gick pissdåligt, hade jag ändå jättekul och skrattade hela tiden. Jag hade också enmans-hejarklack på avbytarbänken, vilket gjorde det ännu lite roligare.
Vi hade matteprov efter idrotten, och det kände som att det gick helt okej, så vi får väl hoppas på det.

Ja, nu måste jag sticka, för jag ska snart till Soffta i Tomelilla där kompisarna ska spela på invigningen av replokalen. Antagligen träffar jag väl lite av mina andra "tomelilla-kompisar" som jag inte träffat på länge. :D

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör till ditt livs teater!
Charlotta Von Zweigbergk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar