lördag 17 oktober 2009

Fredagen.

Då var det redan lördag, tiden går så fort.. Igår var jag på The Old Bull och lyssnade på Petreyo. Först kom jag dit lite över nio, och hittade ingen av bandmedlemmarna (även om dom var där) så jag gick runt lite i stan och in på espresso house och köpte varm choklad, så det var ändå ganska mysigt. Sen vi halv tio hittade jag bandet på Old Bull. Efter lite komplikationer, och med lite hjälp av Eva så fick jag stanna. Även om det känns lite jobbigt att jag är Peters syster... :P Men sen flöt kvällen på, och jag hade superroligt, och JP var smått galna (mer än vanligt till och med!!!) Men det var bara skoj. :) Ja, sen packade vi ihop alla grejer, (och jag gjorde ganska mycket som vanligt) och några fick räkna ekvationer, men jag lämnade det åt LELarna. Sen bar killarna iväg instrumenten till studion, medan vi satt kvar och pratade med chefen. Sen vid 2 gick Sara och jag hemmåt.

Nu har jag precis vaknat (dock ca två timmar försent). Sara skulle med ett tåg vid 8, men vi vaknade 9, så det blev kärft. Men hon sprang och försökte hinna med ett annat tåg istället, vilket hon precis skrev att hon hann med. Men det hon skulle gå på började tidigare än hon trott, så hon hann inte det ändå. Det är så jobbigt att försova sig.. :/ Men snart bär det av till Eljaröd, för en myskväll med Elin., :)

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör till ditt livs teater!
Charlotta Von Zweigbergk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar