onsdag 7 oktober 2009

Huvudvärk...

Nu sitter jag i Lund och kände för att skriva lite.
Dagen har varit helt okej, bortsett från att jag har haft huvudvärk trots att jag började dagen med en panodil. :( Menmen, vad gör man inte för skolan. :P

Jag var ute och handlade lite efter skolan, för att försöka få upp humöret, (även om shopping egentligen inte är det bästa sättet, eftersom man inser hur ful och tjock man är i provhytterna och aldrig kan hitta fina saker). Men idag hjälpte det, eftersom jag faktiskt fyndade en snygg klänning på Whoops! för 200:- som jag ska ha på lördag. :) Och inte nog med det, jag hittade också en ball 70-talsklänning som jag ska ha på Sindies och Ritas 70-talsfest om några helger, och till det hittade jag även ett par "peace"-örhängen som jag gillade. :D

Eftersom jag inte kännt mig kry idag var jag inte på dansen heller, utan kollade istället på Körslaget. Jag var dock väldigt besviken över de små lundapojkarna. :/ Men nu ska jag iallafall äta lite, och titta på Andra Avenyn, om min dator tillåter.

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör till ditt livs teater!
Charlotta Von Zweigbergk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar