onsdag 14 oktober 2009

Skola

Idag har jag, som vanligt varit iskolan. Och som vanligt på onsdagar har vi varit i 5182 hela dagen, där det för övrigt inte finns något lås på dörren. Det betyder att jag och Cornelia har varit där inne hela dagen, även mellan lektionerna. Och Jeppe hade glömt att stänga av datorn, så vi satt och lyssnade på Chains genom de stora högtalarna. :)

Imorgon bär det av till Eljaröd efter skolan (eller egentligen lite innan vi slutat :P) eftersom jag och de övriga medlemmarna i "The Stones" ska sjunga i Brösarp. :D (Visst hördes det ganska proffsigt.) Sen måste jag ju in till Lund på fredag också, vilket är lite drygt, men jag fick iaf reda på att vi inte har någon mattelektion på fredag, så jag behöver inte ta den supertidiga bussen, utan bara den tidiga. :)

Men jag skulle ju ändå åkt in till Lund på fredag, eftersom Petreyo spelar på The Old Bull Pub på kvällen, kom gärna och lyssna du med! Jag antar att det blir skoj, kanske inte lika skoj som sist, då där var supermycket folk, som dessutom var väldigt pratglada (vilket gillas!!!).

Nu måste jag sticka till dansen. :)
Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör till ditt livs teater!
Charlotta Von Zweigbergk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar