måndag 30 november 2009

Helgen

Ursakta att jag inte kan anvanda alla bokstaver, men datorns tangentbord ar knasigt. :\ Nagon som vet vad som kan ha hant, och hur man andrar tillbaka det, alla knappar ar omvanda :(

Helgen har varit fullbokad, och jag har haft det valdigt skoj, och annorlunda.

Fredag: Var jag pa tjejkvall pa Linero, vilket var valdigt skoj. Det var lite knasiga grejersom vi kom pa, men kul hade vi iaf. :) Det blev dock ganska sent, och klockan hann bli halv 4 innan vi slackte.
Lordag: Pa morgonen akte jag fran Linero mot Eljarod 7.56, och var inte jattepigg pa taget. Nar jag kom hem hann jag sova lite innan Elin och jag akte och serverade pa ett stort gods. De hade varit ute och jagat, och skulle sedan ha fin middag. Det var stora rum och langt att ga, och mycket som skulle goras, men Elin och jag fixade allting bra. :) Efter sju timmars hart arbetande, akte vi till Lund och hamtade Sara som spelat med Petreyo. Och aven da blev klockan halv 4 innan vi kommit hem och lagt oss i sangen.
Sondag: Vi vaknade sent, och hade sedan mysig syster-adventsfrukost. Vi tande forsta ljuset, och hade myspysigt. Sen kom foraldrarna hem, och det blev mer prat. Vid 4 akte vi till Sjobo. Forst blev det Lions auktion, dar vi kopte en hel massa paketer, och pengarna gick till bra grejer. :) Sen satt vi i scouternas talt och at krabbelurer, mums. Och det var supermysigt, och mycket julkansla. Sara och jag gick sen och tittade i affarerna och standen, innan vi lyssnade pa orkestern och sag kroningen av Lucian. Nar fyrverkerierna var smallda akte vi som vanligt hem till M&M och at bl.a. julgrot. :) Det gillas starkt!!

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör i ditt livs teater!
Charlotta von Zweigbergk

1 kommentar:

  1. Hej Fajsi!

    Håller med om att helgen var bra. Eller ja, iaf mot slutet. Söndagen var riktig mysig, framförallt "morgonen". Kul att du och jag kunde umgås så mycket :) Din blogg är bra som vanligt men tycker dock att du kunde ha utvecklat lördagskvällen lite. Som sagt, väldigt annorlunda.

    Ha det finfint så ses vi imorgon. Och på lördag blir det nya äventyr! ;)
    Kramar från systeryster

    SvaraRadera