onsdag 4 november 2009

Ingen återvändo...

Då var man vaccinerad mot svininfluensan. Om det var rätt eller fel har jag ingen aning om, men eftersom jag nu har gjort det så kan jag inte ändra mig, och tänker därför inte oroa mig heller.

En sak som däremot är väldigt sorglig är att snön har kommit till Lund. Det började med att det var väldigt kallt imorse, när jag, Elin och Maria skulle gå till Ebbas skafferi och äta frukostbuffé, bl.a. eftersom jag började 11.20, (vilket vi dock inte kunde eftersom dom har slutat med frukost, så vi gick till Espresso House). Vi hade kollektiv snytning på vägen dit, eftersom näsan rann hela tiden. Mina öron förfrös nästan, och det bådade inte gott för dagen. Och vid lunch hade graderna förtfarande inte stigit. När vi kom ut från engelskan och gick mot vaccinationsrummet, så kom snön från ingenstans. Usch, och blä! Det är för tidigt, nu kommer vi säker inte få en vit jul. :(

Imrogon är det NK-prov, och det är inte heller jätteskoj, men inte heller något jag kan göra något åt.

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör i ditt livs teater!
Charlotta Von Zweigbergk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar