fredag 30 april 2010

Valborgsmässoafton...

...Och det är pissevär, som min kära far hade sagt. Ja, det regnar lite då och då, någon gång mycket, och någon gång lite..

Tisdag: Efter att vi varit på bio med alla sp-ettor gick jag och mötte Sebastian och Jeremy vid polhem, vi åt, jag visade dem mitt rum och sen in till stan igen. Det var skoj och förhoppningsvis ska Sebastian flytta in här. :) Hade varit skoj!

Onsdag: Efter att ha gjort NP i engelska med hostattack, gick jag hem, eftersom jag inte mådde så bra, och knappt kunde prata. Jag kollade på en massa program hela dagen och läste lite innan jag gick och fick mat hos Emma. Service. :)

Torsdag: Skola, där några av lärarna var väldigt knäppa, men som jag skrattade!! Sen åkte jag till M&M och var där till mamma kom och hämtade mig. Det blev en mysig hemmakväll!

Ja, nu sitter jag här, och inser att inlägget blev kort för att vara mej. :) Någon gång ska det ju vara så. Snart ska jag iväg, men först ska jag äta tomatsoppa som jag lagat, kanske inte den vanligaste valborgsmaten, men so what. :P Ja, jag har ett delmål ikväll, och emellan det och sängen här jag inte bestämt någonting. :) Nä, nu blir det minsann mat!

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör till ditt livs teater!
Charlotta von Zweigbergk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar