måndag 26 april 2010

Snart Valborg. SHIT!!

Ja, tiden bara går och går, och jag hinner inte alls med. Men vad har jag för val egentligen.. Nu är det snart valborg, och eftersom det är min första i Lund, så antar jag att jag BÖR vara här, men vet inte vad man ska hitta på. :/ Det löser sig nog. :)

Ja, helgen gick snabbt förbi. I fredags städade jag mest och tittade på tv. I lördags kom halva släkten på besök, vilket var väldigt mysigt och roligt. Även om vi bor så nära, så träffas vi så sällan. I söndags blev det mysfrukost med familjen. Efter att vi tittat på Så ska det låta gick vi ut på långpromenad, vilket var superhärligt!! Solen sken och det var varmt och skönt (kanske lite väl varmt med polo och tjocktröja). Men som Jocke säger ska man svettas in våren! Efter att vi spelat spel på eftermiddagen kom elin hem, och vi tittade på lite filmer från när vi var små med bl.a. adam och Björn-erik, sweet. Älskar att kolla på dom filmerna. :) Men sen fick vi hasta iväg till tomelilla för att ta tåget till malmö. Där bytte vi tåg, och när jag skulle hoppa av i Lund sa Sara att jag ju kunde sova hos dom istället, så efter ca en minuts betänketid bestämde jag mig för att sitta kvar. Så vi hade myskväll i Ängelholm. I morse var jag dock inte lika pigg när jag skulle med tågen kvart i 7... :P

Idag har skolan varit seg, inte gjort så mycket, men ändå gått i 8 timmar. Hmm... Men efter skolan cyklade jag till Nova och handlade skor och veckohandlade på Ica. När jag skulle cykla hemvar cykeln så tung att när jag slutade trampa stannade den nästan direkt.. Men jag kom hem iaf. :) Nu blir det väl snart lite matlagning och filmtittande.

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör till ditt livs teater!
Charlotta Von Zweigbergk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar