torsdag 18 mars 2010

En massa saker..

Alltid kul med kommentarer. Jag fick en på förra inlägget. :)

Tisdag: Vi kollade på ett filmklipp, som vanligt, i slutet av datorkunskapen. Denna gången var det JK Wedding, vilket var ganska skoj. I övrigt fortsatte vi på våra Power Point som ska vara så jäkligt "satsiga". ;) Efter skolan åkte jag 3 bussar på åtta kronor, Najs! Fast anledningen till att jag åkte dom var kanske mindre rolig, jag skulle köpa rengöringsmedel. Och när jag kom hem städade och skrubbade jag hela köket, och inte minst ugnen. Puh.. På kvällen var det veckans roligaste pass, men jag blev lite deppig när jag kom dit, eftersom varken Mija eller Johan var där. För det är alltid så rolig stämning då, men det blev träning ändå, och trött som tusan var jag, kan bero lite på städningen också...

Onsdag: Sista lektionen hade vi prov, och när det väl var klart kändes det riktigt skönt. Då tog jag bussen till Tomelilla för att träffa Matilda och Lovisa. Vi fick hjälpa en smått förvirrad kille att åka hem (Erik) hehe. Och sen åt vi skones och pratade med Tobbe. (Hmm, lite syftningsfel där, men ni fattar.. ) Sen blev det armband för hela slanten, och det blev närmare 20 st som blev klara, och det var skojigt! :D

Idag tog jag bussen in till stan, och självklart blev jag 10 minuter försenad till mitt 20 minuter långa utveklingssamtal, eftersom bussen var sen och att jag inte visste vilken sal jag skulle vara i. Men det tog ändå inte mycket längre tid. :) Sen fick jag nästan springa hem och lämna grejor innan jag sprang vidare till Mildra. Det var jättevarmt, och jag min puls var inte jättelåg när jag kom in där, men jag var 5 minuter för tidig, så jag hann sitta och lugna ner mig. Det var skönt med massage, men jag fick väldigt ont i huvudet, och gick hem lite halvlullig. :) Efter det har jag suttit och kollat på Skavlan och Andra avenyn, förutom en liten tripp till Örnvägen för att köpa mat. Och nu har tiden flugit iväg, och snart är det läggdags. Nu känner jag att jag har mycket saker framför mig som ska hända, men dom flesta är ju roliga, så det ska nog gå bra. :) Men just nu har jag skruvat upp musiken på hög volym för att slippa höra när två thailänskor sjunger falskt till hemsk thailänsk musik, hoppas att de slutar innan jag måste lägga mig...

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör i ditt livs teater!
Charlotta Von Zweigbergk

1 kommentar:

  1. här kommer en kommentar!! :D
    jag tycker du ska svara på mailet om du kan eller inte den 3e! :)
    sen tycker jag en sak till... att vi ska bestämma vilken dag vi ska träffas :* (pussgubbe)

    undebara flicka, du är bäst! <3

    SvaraRadera