torsdag 26 februari 2015

Födelsedag och restaurangtips

Födelsedagen är några dagar bort, men det blev en väldigt fin och rolig dag. På jobbet hade jag en massa barn på söndagsskolan, och vid kyrkkaffet sjöng alla för mig. Så jag blev ordentligt gratulerad redan där. Sen kom föräldrarna och Elin och vi tog oss över till Papieröen, bredvid Experimentarium. Där ligger nämligen Copenhagen Street Food som är en lite bohemisk och alternativ saluhall. Där finns allt möjligt, som koreanskt, amerikanskt, vietnamesiskt, italienskt och en massa kaffe och kakor. För min del blev det pulled pork vilket smakade väldigt bra. Jag kan verkligen rekommendera er att åka dit! Vi tog oss sen tillbaka till lägenheten och hade det mysigt, och sen kom Sara och vi åt kvällsmat och spelade spel.
 
En massa presenter!

Ett café vi gick förbi, lite lagom uteservering ;)


Copenhagen Street Food
 
Copenhagen Street Food (toaletterna)

Copenhagen Street Food

Dagen efter åt vi frukost, och sen skulle de andra åka. Men eftersom jag inte ville att de skulle åka iväg, åkte jag helt enkelt med. Så jag åkte med till Ängelholm, och åt med Sara och åkte sen hem tre timmar senare för att jobba. Ja, ibland är man inte helt rationell, men jag tyckte att extratimmarna med familjen var värt det!

Idag har det gått i ett, och jag kom hem för ett tag sen från kören. Imorgon får jag finbesök som jag ser mycket fram emot, och sen fortsätter det med roliga saker. :)

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar