lördag 6 april 2013

Påsklov

Ja, imorgon är påsklovet över och jag åker tillbaka till Helsjön. Det är så stor skillnad på att gå där om man jämför med när vi gick i gymnasiet och alla bävade över att komma tillbaka. Nu vill alla tillbaka efter bara någon dag. Härligt är det! men det är ju bra att längta efter saker också. :)

Efter att jag jobbat hela helgen var jag lite sliten i kroppen och tog en vilodag. I onsdags träffade jag tjejerna på allas vårt b&b, tyvärr inte alla p.g.a. teknikens under (och mej själv, såklart). Men det var verkligen dags för en uppdatering, bara synd att tiden går så fort. :/ På kvällen åkte jag till Lund för att vara med på Andlig Afton med Ostrochorus i Klosterkyrkan. Och dom är ju så sjukt proffsiga och duktiga, jag rös flera gånger. Sen blev det kaffe hos M&M. :)

Torsdag och fredag dag blev det lite städning på rummet och allmänt fix med tågbiljetter, hotellbokningar för kommande helger m.m. Igår kväll åkte jag in till Lund för systermiddag, vilket också verkligen var på tiden. Det blir så långt mellan gångerna nu. Först var jag med på Elins friskispass, puh! Men det var roligt, det blir ju inte så ofta nu när jag bor så långt borta. Sen blev det en intensiv och rolig kväll med systergänget, precis som vanligt. :D

Idag har jag varit hos fina Sofie i Sjöbo, som jag inte heller träffat på år och dag (nästan iaf). Vi satt ute i solen i flera timmar, vilket syns på min hals nu. :/ Efter en massa prat åkte jag hemåt igen. Nu har vi haft en myskväll med Fångarna på fortet och Förtrollad. :)

So long!

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar