fredag 17 september 2010

Lite blandat.

När jag såg att jag mitt senaste inlägg var skrivet i söndags blev jag lite orolig över hur snabbt tiden har gått, men vad göra...

När Matilda och Lovisa varit här i söndags blev det spontant biobesök med E:na och Patrik. Vi kollade på inception, som var väldigt bra, men lite rörig. Efter cykelturen hem (Det är inte lätt att cykla fem stycken tillsammans) stupade jag lite snurrig i sängen.

I tisdags hann jag med ett litet besök hemma. Mamma och jag var först på Bullen och Bönan, äntligen säger jag! Sen lagade vi mat och kollade på Love happans, som var lite seg, men ändå bra.

I onsdags blev det kickboxning med elin, jag var inte helt i form, men trött blev jag iaf.
Igår var det springdag som vanligt, och denna gån var middagen på Delphi, vilket betydde att hela gänget skulle cykla tillsammans igen. Men det gick faktiskt riktigt bra, men vi var trötta när vi kom fram.. (Jag kanske inte ska säga något eftersom de andra sprungit ca en mil innan dess.) Men det blev god mat och mycket seriöst och oseriöst snack, bl.a. om koncerner och dotterbolag, valfrågor, nationer m.m. Alltid lika skoj. :)

Snart bär det av till Malmö med tjejerna där det blir pärlshopping för fullt och senare kanske jag åker till Vildanden, så att jag inte får abstinens igen. ;)

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör till ditt livs teater!
Charlotta Von Zweigbergk

1 kommentar:

  1. Kul att följa dig där borta i Lund. Hoppas ni alla har det bra. Ni verkar ju trivas. Vill du så får du gärna gå in och se hur vi har det på Kuskahusen www.kuskahusengardshotell.blogg.se.
    Får gärna länka den :-)

    kram på dig
    ps. Ge sebbe en kram från mig.he he....saknar honom :-)

    SvaraRadera