måndag 26 mars 2012

Frost, men fint.

Ja, idag var det minsann frost på sadeln... Men det ska ju bli mycket varmare idag, hoppas jag! Helgen har mestadels varit fin. :)

I torsdags var jag och tränade med kören i Fränninge. Vi lärde oss de fina rörelserna till låtarna vi ska sjunga med Rongedals. Det var faktiskt väldigt kul, och såg roligt ut när alla skulle lära sig. :) Efter fruktpausen åkte jag hem till M&M och firade mormor lite.

I fredags åkte jag in och körde, sen åt jag lunch hos Elin. På kvällen kom Ina och Tove till mig. Vi åt lax och bulgurröra, glass och godis. Sen drog vi till Malmö och Hipp. Efter en lång vänta i kön insåg Ina att hon glömt sitt leg... Så det var bara att åka tillbaka till Lund, men snabbt gick det och en timme senare var vi i kön igen. Sen var det dans som gällde fram till 4 då det stängde. Trots att vi kunde få vars ett kvart i fyra-ragg gick vi till BK och åt. Mycket bättre tyckte vi. :) Halv sex stupade vi i sängen.

Vid elva åkte jag till K-stad för att möta upp mamma och Sara. Vi handlade och åt, sen körde jag runt i hela stan. :) Vi träffade sen lilla lilla Viktor som var så himla söt!! På kvällen blev det systermys hemma i soffan.

Igår sjöng vi i Sjöbo. Det blev mycket uppskattat, och de sa att vi definitivt skulle komma dit fler gånger. Och själv tyckte jag också att det gick riktigt bra, och rösten var bättre än på länge. :)
Kvällen spenderades framför datorn och religionsarbetet.

Nu har jag kört första passet för dagen och snart är det skola. Tur att vi inte har så jobbig dag. :)

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar