måndag 2 april 2012

Påsklov :)

Ja, nu är det påsklov, vilket känns lite skumt eftersom jag fortfarande är i Lund. Men på onsdag ska jag hem igen. :)

I lördags gjorde jag högskoleprovet i Ystad. Det var sjukt drygt och på det näst sista provet var jag så trött så jag knappt orkade fokusera. Och vad det skulle hjälpa mig kan jag inte förstå.. Men tur var det därför att jag hade flera vänner som gjorde det samtidigt, så jag fick något ut av dagen iaf. Det blev nästan klassträff där ovanför aulan, och lite lunch på Café Diana.
Jag tog tåget till Lund och gjorde mig i ordning inför kvällen. Jag kände mig ju inte superfräsch efter 8 timmars prov. Men vid halv tio mötte jag Martyna på bantorget, och tillsammans gick vi sen till Old bull, vilket var allt annat än bull. Vi lyssnade på ljuvlig musik, och sen drog killarna igång hela puben, och innan vi visste ordet av så var det en massa uppe och dansade på det obefintliga dansgolvet. Vi sittdansade mest med vår nyfunna vän som bjöd oss på lite tilltugg, härligt. Tyvärr går det så snabbt när man har skoj, och det var slut för den här gången.

Igår åkte jag till Sjöbo för att träffa mamma och pappa. Det blev en riktig myskväll innan jag fick ta bussen till lund igen.
Idag har jag kört och slappat hos Elin. Jag var också en vända på Nova där jag shoppade lite. :) Nu är det dags för kvällsmat och kanske lite efterrätt. ;)

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar