onsdag 21 mars 2012

Smak av vår!

Ja, äntligen kan man känna lite vår i luften. Just nu är det 12 grader och jag sitter i solen (den syns inte så mycket längre) och äter glass utanför huset. Härligt! Det var väldigt längesen sist, så det får bli en liten uppdatering.

I helgen var det kalas igen. I fredags spenderade jag några timmar hos mormor och morfar, och i lördags var det full rulle inför kvällen. Men när allt var ordnat var det bara kul att ha kusinerna med flera på besök. Vi åt och pratade och åt och pratade, precis som det ska vara. :)
I söndags åkte alla systrarna till Lund och Ängelholm igen, men mamma kom och hälsade på hos oss innan vi gick och la oss. :) SÅ det blev en mysig avslutning på veckan.

Igår var jag hos Sara i Ängelholm. Vi tränade inför söndag och var sen på danspasset på friskis. Sjukt härligt och skoj. Man kände sig sjukt ograsiös, men när man tittade runt sig var alla det, så det var lik bra att köra på. Och det känns i kroppen idag kan jag säga.
I morse var det upp tidigt, eftersom jag skulle vara på skolan klockan tio, trots att vi egentligen är lediga. Men vi tränade inför konserten i 2½ timme, och det känns ju inte riktigt som skola på samma sätt. Nu har jag varit och kört, och det gick kanske inte mycket bättre än vanligt, men det kändes ändå ganska bra. Lite konstigt, jag vet.. :)

Nä, nu börjar det faktiskt bli lite kallt. Det är ju trots allt bara mars, och klockan är över sex.

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar