onsdag 7 mars 2012

Ambassadör, brunch och utekväll.

Det är vad som händer framöver! Jag fick precis reda på att jag är ambassör för Siesta! Om du vill följa med på festivalen är den 31 maj-2 juni. Kolla in på hemsidan: http://www.siestafestivalen.se/.

På söndag är det brunch med Lycka-tjejerna, som jag inte träffat på evigheter! Och äntligen har jag hittat en kväll att gå ut med Tove. :)

I helgen var jag först i Ängelholm och hade myspys med Sara och Jocke. Dock var det först träning som gällde. Puh, step och spinning tog på krafterna. Men sen åt vi tapas och chokladpudding. Mums.

I lördags åkte jag hem och bytte snabbt om innan jag åkte till Matilda. Från 3 stycken ökade förfesten till över tio. SÅ vi var nöjda med det. och vi hade skoj. Sen åkte vi till Öja med en väldigt rolig och glad Topphem. ;) Det var okej, kanske inte superskoj, men ändå okej.

Jag sov hos Matilda, och söndagen spenderades hemma i Eljaröd. :)
Nu har halva veckan gått, och jag har väl inte mått så bra. En massa huvudvärk och yrsel, men vad ska man göra? Nu är det bara en dag i skolan innan jag tar helg. På fredag är det Sound of Music i Kristianstad, ska bli väldigt kul!

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar