söndag 26 februari 2012

Slut på ledigheten...

Då var det söndag och slut på en hel veckas ledighet. Men det har varit en riktigt mysig och skön vecka.

Förra helgen var det dop för sötaste lilla Theo. Det blev en mysig söndag med släkten och firandet av den lille. :) Måndag och tisdag var jag i Lund och körde och pluggade. Sen åkte jag hem till Eljaröd för att fira min födelsedag. Det blev en lugn och mysig dag. :)

I torsdags fikade jag med finaste Ina i Tomelilla. Sen gick vi en lång runda innan vi tog bussen hem. Fredag gick åt till att handla och fixa inför gårdagen, då vi hade halva släkten på besök. Igår kom även systrarna hem, vilket inte är alltför ofta. Det var en riktigt mysig kväll då jag fick finsång från småkillarna, och fick mysa med sötaste lilla Linna. :)

Idag gick vi en runda i Kivik i det finfina vädret. Sen åt vi lite tapas innan vi åkte hem till Lund och Ängelholm. Så nu sitter jag i Lund igen och är supertrött. Men det blir väl ännu en rolig vecka med plugg och körning...

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar