torsdag 16 februari 2012

Ja, det var alltså precis som vilken dag som helst. Men jag firade med
lite choklad, eftersom jag varit på 90 minuters kickboxning i måndags,
sjöbostajl, jobbigt men kul! Och jag avslutade kvällen med att vara på Elins kör, mys!!

I fredags fick jag faktiskt lite gjort på religionsarbetet, men är ändå
långt ifrån klar. :/ Sen åkte jag till Simrishamn och handlade lite
innan jag och mamma åkte hem till Eljaröd för att ha en myskväll.
Självklart På spåret och Skavlan. :)

I lördags åkte jag in till Lund vid tolv, eftersom det var
överraskningsdags. Så vi åkte ut hela gänget till 30-åringen och överraskade
honom ordentligt. :) Hade någon sett oss när vi smög runt utanför huset hade de
nog undrat. Men sen åkte vi in till Malmö och gjorde trekamp. Sumobrottning,
laserdome och prickskytte. Det var skoj, men eftersom vi blev hungriga tog vi
oss till Entré för att äta lite. Vi fortsatte sen till Lund och åt på La
Piazza. Det var riktigt god mat! Och sist blev det Vildanden där vi åt tårta. :)

Det blev brunch på Vildanden och sen stannade jag där hela eftermiddagen
och hade det mysigt. På kvällen kollade jag på Så ska det låta, och det gjorde
mig lite mindre ensam. Fast samtidigt är det tråkigt att kolla på själv.

Nu är det sista veckan innan sportlovet, och det är mycket inplanerat. Men
det ska nog gå. :)

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den
tar slut.

One more thing before you leave,
Don't forget to remember me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar