lördag 16 oktober 2010

Kalendern..

Det är lördagskväll, och jag sitter i Sebastians rum (Sebastian är inte här) och är redo för tv-kväll.
Jag tittade precis i min gamla kalender som jag hittade i min låda, och slog upp vad jag gjorde för precis ett år sedan. Och inte helt oväntat tillbringade jag kvällen på The Old Bull. Det var den kvällen jag fick ännu en bror, och kvällen slutade med att vi satt och pratade med chefen. Jag tycker verkligen om att ha saker uppskrivna, för när jag väl läste det kom jag ihåg precis vad jag gjorde den kvällen, och det är väl underbart med minnen. :D

Gårdagskvällen tillbringades i Eljaröd med Cornelia och Sofie. Det blev en lugn filmkväll med en massa godis och prat. Idag var vi först ute och klappade kossorna, och efter att jag lovat tjejerna varm choklad som belönining om de gick en tur i skogen, följde de med ut. Det var en fin dag, och dalen var underbart klädd i rött, brunt, gult och grönt. Jag och Cornelia var en tur i Tomelilla och gjorde stan innan vi kom in till Lund vid fem. Nu är klockan åtta, så nu måste jag sluta!

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör till ditt livs teater!
Charlotta Von Zweigbergk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar