tisdag 31 januari 2012

Vecka 5 2012, sjukt!

Ja, så långt är vi nu, och jag känner att våren kommer flyga iväg. Men först ska det hinnas med en massa saker, så det får gärna dröja lite.

I fredags var jag ju ledig, så Sara och jag åkte till Ida i Malmö. Vi fick se den nya lägenheten och fikade och pratade. :) Efter några timmar satte jag och Sara oss på vars ett tåg och åkte hem. Jag åkte dock bara till Tomelilla, eftersom det var 18-årsmiddag för fina Lovisa. Och det var hur mysigt som helst. Vi pratade om spöken, lchf och en massa annat. Sen drack vi "våffla" och åt en massa god mat. Mums!

I lördags tog jag det lite lugnt och städade där hemma. På kvällen var jag och mamma på bio i Tomelilla och såg New years eve, en riktigt feel good-film. Och det var precis vad jag förväntade mig, så jag blev inte besviken.

I söndags åkte mamma och pappa till Landskrona och spelade curling, så jag åkte till M&M och hade en mysdag. Vi kollade på Så ska det låta och Wallander innan det var sängdags.

Nu är jag inne i Lund igen, och eftersom jag inte kunde hålla mig ifrån Vildanden, var jag där på middag igår, och hade en liten uppdatering med Elin och Emma. Nu är det snart träningsdags, och sen får jag väl plugga resten av dagen. :/ Jaja, snart är det ju den 12 juni!

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar