onsdag 16 november 2011

Fortsättning på helgen.

Då har jag äntligen tid till att fortsätta mitt förra inlägg.

I lördags förmiddag var jag och Sara med Elin på hennes pass som hon måste göra för att bli friskisledare. De var 7 stycken, så det var bra träning. Sen kom vi hem till färdiglagad mat, så det blev lunch med hela gänget. Efter maten vilade några av oss medan några spelade Risk. Det var väldigt mysigt att ligga och vila men ändå höra dom andra, och vi hade mysmusik på också.
Sen sprang de andra ut och tränade intervaller, medan jag och Sara försökte plugga, och Christian försökte hjälpa. :) Jag hade min pluggmusik på, vilket de andra inte helt uppskattade eftersom de tyckte det påminde om dödsångest. Och det passade ju ypperligt eftersom jag skrev om dödshjälp. :) På kvällen blev det en härlig middag hos Elin och Patrik med taco, äppelkaka, godis, spel och en massa skratt. Eftersom min nyckel var i Sjöbo kom jag inte in, och fick ligga på Vildanden.

Efter brunchen i söndags åkte jag, syskonen och Ida till Sjöbo för att fira morfar och fars dag. Hela släkten var samlad, och det var hur mysigt som helst. Vid åtta åkte vi in till Lund igen för att förbereda oss inför veckan.

I måndags efter skolan ringde Emma och frågade om jag ville gå en promenad med henne, och såklart ville jag det. Sen åkte vi och handlade, och jag stannade och åt. Sen kom Elin och Patrik och vi hade lite glöggmys också. Mycket mysigare kväll än vad jag gissat.

Idag var jag på matte+ efter skolan, vilket verkligen behövdes, och nu känns det lite bättre med det. Snart kommer Elin och det är dags för veckans Bonde! :)

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar