torsdag 10 mars 2011

Tre skoldagar i veckan?

Ja, iaf denna vecka, sjukt skönt. Dock har det ändå hunnits med ett prov och imorgon är det muntlig redovisning och fröhoppningsvis en inlämning till samhällen. Wihoo!

Fredag: Mina kära lycka-kompanjoner kom till Lund för lite partaj. :) Vi började kvällen men lite god lax och bulgurröra, helt undebart gott är det! Sen blev det ost, kex och vin, och visst är det lite vuxenpoang på det. ;) Vi tänkte fortsätta någonstans, men eftesom ingen verkade ha fest fick vi ut och leta lite. Butler hängde också på, och det blev en lite kall men rolig runda som avslutades på BK. :D Vid detta laget var vi ganska trötta, så vi kom i säng direkt.

Lördag: När tjejerna åkt hem tog jag en lång spring/promenadrunda innan jag hamnade i sängen/soffan och kollade på Skavlan och På Spåret. Jag handlade pizza till kvällsmat, för det var så längesen. Efter det bar det av mot Vildanden för att fira Ebba som fyllde 22. :) Det var mycket gott som bjöds, men många gick hem alldeles för tidigt och vi som var danssugna hade ett stort golv till vårt förfogande. :) Någon mer gick och någon kom, sen hamnade vi alla runt bordet och pratade om en massa saker. Det blev en bra avslutning på en rolig kväll. Innan jag gick och la mig läste jag ett kapitel i Elins interaktion-bok, faktikst intressant och lagom sådär vid halv fyra (ja, jag är lite knas).

Söndag: Eftersom jag var kvar hos Elin diskade vi och städade efter frukosten. Sen åkte vi med alla saker, först till Jesper, och sen fortsatte de andra till Ebba. Jag tog sen bussen hem. :)

Jag var ledig både måndag och tisdag, så jag slappade lite, städade lite och pluggade lite. I tisdags åkte jag till M&M och vi var ute och gick lite och åt lite semlor och hade det mysigt innan jag åkte in till Lund. Igår var jag ordentligt trött i skolan, särskilt efter simningen, men när jag varit hemma om och ätit lite och sovit lite blev jag mycket piggare. På kickboxningen var jag riktigt på G, men det var ordentligt jobbigt. Idag har det varit prov, och nu pluggar jag på redovisningen imorgon. Men snart måste jag ut i det hemska vädret, dock gör tanken på vad jag kommer fram till det lite bättre. :D

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör till ditt livs teater!
Charlotta Von Zweigbergk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar