onsdag 13 augusti 2014

En bild säger mer än tusen ord...

Sommaren är inte över än, men semester är det däremot. Men jag kan verkligen titta tillbaka på en underbart härlig semester som tillbringats med familj, släkt och vänner i ett riktigt bra väder. Det år en kombination som man aldrig riktigt vågar hoppas på.
Många kvällar har vi suttit i lusthuset och spelat spel eller bara myst. Och jag har varit på stranden rekordmånga gånger om jag jämför med de senaste åren. Här är ett litet axplock av vad sommaren bjudit på.
 
Sol, Vind & Vatten vid Kronovalls slott. En fin konsert med bl.a. Sonja Aldén, Johan Boding & David Lindgren. Innan konserten åt vi en god middag utanför slottet.

 
Vackra kvällar i lusthuset :)
 
 
Två gånger blev det Kulla. Här var det Perikles som spelade, och jag var där med Ida, Ina, föräldrarna m.fl. Andra gången spelade Sannex, som var väldigt bra och då var det lite färre folk, men det betydde ju bara mer dans för oss. :)


Jag och Ina hade mysmiddag på Hamncaféets uteservering vid småbåtshamnen i Ystad.

Och sen var vi i Ystad med familjen också, och det blev bad, middag på Fritisbaren och mys i sommarstugan.

Elin flyttade till ny lägenhet och den balkongen är inte alls illa. :)

Jag, mamma och Elin kollade på Frost i Vänskapsparken i Malmö. Så härligt det var med en massa skrattande barn, en bra film och en vacker kväll.

I helgen var det ljusfesten i Ängelholm, och då var det ett sjukt stort fyrverkeri.
 
Och anledningen till att vi var i Ängelholm var att Sara hade 25-årsfest. Och det var väldigt skoj att leka, prata och dansa loss med släkt och vänner.
 

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar