söndag 10 mars 2013

Musik & mörker

Helgen är snart över och en helt ny vecka börjar imorgon.

I onsdagskväll bjöd musikarna på Marsmusik, där det var mycket blandad musik. Det var klassiska stycken, Banankontakt, kör och en massa annat. Duktiga är dom minsann! :) Sen blev det plötsligt torsdag, och vår skolvecka tog slut och alla klasskompisar åkte hem, Lite tråkigt med tanke på att jag inte kommer träffa några av dom på några veckor. :(
Men jag tog en promenad med Johan och Carl ut i skogen. Vi halkade rundor på isstigen, och när vi gått en bit låg det två filurer och lyssnade på suset i skogen. Så vi la oss bredvid och lyssnade. Kan ha sett ganska kul ut. Sen fortsatte vandringen till vattenfallet där det fanns mycket roligt för alla, dvs is. Vi fotade och halkade runt på isen. Sen var det jättemörkt och vi såg inte så mycket den sista biten, men vi tog det försiktigt så att vi inte skulle ramla.

I fredags gjorde jag inte mycket, som det brukar vara på fredagarna. :) Vi åkte in till Kungsbacka för att handla mat och fixa lite ärenden. Kvällen var seg och vi var sega allihopa, öppna för allt och totalt utan initiativtagande. Vilket resulterade i att vi satt på Carls rum till jag somnade och gick och la mig.

Igår gjorde jag inte heller så mycket. Det var tänkt att vi skulle åka in till Göteborg för att se Diamond Dawn, men det blev inte mycket av det... Så istället hade vi emokväll med Melodifestivalen. Vi kollade sen på Mr Bean, en skotsk film och slötittade också på Populärmusik från Virttula, och vips var klockan långt efter läggdags.

Idag har jag väl inte heller så mycket planerat, borde göra min fredagsuppgift och äta. Men det ska jag nog klara av. :) See you!

Fredrik & Hannes på Marsmusik

 
Carl på den mörka kvällspromenaden
 
Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar