måndag 12 september 2011

Och höst...

Regnet vräker ner utanför fönstret och vinden viner. Alltid härligt med höst...
Igår flyttade Lovisa in, och ska bo här i två veckor, lite trångt, men det ska nog gå bra. :)

Mycket tid i veckan har ägnats åt projektarbetet. Många mejl som ska skickas, folk som jag ska prata med och annat som ska fixas. Men jag tycker det är jätteskoj, och ser fram emot det. Troligen blir insamlingsgalan den 18 november i aulan, dock inte fastställt än. På måndag ska jag till det första av Stadsmissionens verksamheter som jag tänkt besöka. Spännande!

I onsdags började Bonde söker fru, och Elin och jag satt fastklistrade framför tv:n. Härligt att det är igång igen. :)
I fredags var jag ledig och spenderade dagen i Malmö, gick rundor en massa hit och dit. På kvällen kom några av tjejerna hit och åt middag, mysfaktor - hög! :)
I lördags åkte jag hem till den kära lilla byn, och på kvällen var vi bjudna till Marie och Peter i Brösarp. Och vilken härlig kväl med en massa god mat och trevliga samtal. Vi ville stanna kvar där! Men var ju tvungna att åka någon gång.
I söndags körde jag(!), utan krock trots stort kors och två rondeller, till Lovisa för att göra massa smycken. Det gick finemang och vi fick ihop en hel del, äntligen. Och såklart en massa babbel. :)

Nu är det snart läggdags, och jag kommer nog nanna sött även inatt.

Ha det bäst och glöm inte,
Du är själv regissör till ditt livs teater!
Charlotta Von Zweigbergk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar