onsdag 9 mars 2016

Havet och änglar

Det har väl inte hänt så jättemycket sen sist, men lite promenader längst med havet har det blivit. Några dagar är det fantastiska solnedgångar och andra snöregniga gråa kvällar. Men jag älskar verkligen havet, det har en lugnande inverkan på mig. 

En ganska blöt tur

En grå, men vacker dag

I helgen var jag hemma hos föräldrarna. Och då passade vi på att provsmaka lite tårtor till sommaren. Och jisses vad mätta vi var, men gott var det. :) Lördagskvällen spenderades i Skillinge med (inte helt oväntat) mycket prat och skratt och en lång kväll. Helt perfekt, tycker jag! På söndagen passade jag på att köra inom Center syd och handla lite, vet inte hur längesen det är jag var där, så det var lite nostalgi. Men det ser ju inte riktigt likadant ut som när jag var liten.

Goda tårtor

Idag fick jag reda på att himlen blivit en ängel rikare. En av de finaste och mest genomgoda människor jag har träffat, och antagligen någonsin kommer att träffa, fick idag komma till ro. 
Jag är så glad att jag fick lära känna dig, Marx! 

Ha det bäst och glöm inte,
Ta vara på tiden du har fått, du vet aldrig när den tar slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar